לקוחות ובני משפחה יקרים,

לאור המצב הביטחוני, אנו עושים את כל המאמצים כדי לתת שירות לקרוב.ה הסיעודי.ת שלכן.ם, לפי תכנית הטיפול, ופועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ביטוח לאומי והמחלקות לשירותים החברתיים ברשויות המקומיות. עמוד זה מסביר על הפעילות של מטב ומתן שירותי הטיפול הסיעודי בתקופה הזו.
אנחנו ממליצים לכם להתעדכן במידע הרלבנטי ובהנחיות הבטיחות וההתגוננות באתר פיקוד העורף: https://www.oref.org.il

יצירת קשר ומתן טיפול עם אזרחים ותיקים עריריים וסיעודיים:

  • עמותת מטב עושה מאמצים להגיע קודם כל לבתים של אזרחים ותיקים עריריים וכאלו שזקוקים לטיפול סיעודי מורכב (מי שאין להם משפחה מעורבת, אזרחים ותיקים הזקוקים לסיוע מלא בניידות, אכילה, סיוע בנטילת תרופות, סיוע בהחלפת מוצרי ספיגה, ועוד). נוכל לעשות זאת אך ורק בתנאי שהתנאים הפיזיים מאפשרים, ובהתאם להנחיות פיקוד העורף.
  • אם אין לנו אפשרות להגיע פיזית, אנחנו ניצור קשר טלפוני. בנוסף, נעדכן ונדווח על כך למחלקות הרווחה המקומיות בעיריות, בהתאם להנחיות הביטוח הלאומי. חשוב לנו לוודא שגם אם אנחנו לא יכולים לספק את המענה, נעדכן גורם אחראי שייתכן ויוכל לעשות כן.

יצירת קשר עם כלל לקוחות העמותה:

  • ככל הניתן, ובמידה ומצב החירום יתמשך אנו ניצור קשר טלפוני עם כלל לקוחות העמותה. בשיחה נעדכן אותם לגבי השינוי בפעילות שלנו, בהתאם כמובן להנחיות שנקבל מפיקוד העורף, המוסד לביטוח לאומי והמחלקות לשירותים החברתיים ברשויות המקומיות.
  • בגלל שזו עת חירום, ייתכנו שינויים בשעות ההגעה של המטפלות וייתכנו חילופי כוח אדם, כלומר מטפל/ת מחליף/ה. ברור לנו שזה לא נוח וננסה להימנע משינויים, אבל לאירועים הביטחוניים הזו יש השלכות  על כולנו.

מענה לאזרחים ותיקים שנוסעים למקום מגורים חלופי:

  • עמותת מטב פועלת בפריסה ארצית מלאה. במידה ואתם ו/או הקרובים הסיעודיים שלכם נאלצתם לעזוב באופן זמני את הבית ולעבור לאזור אחר בארץ, נשמח לתת לכם שירותי טיפול סיעודי במקום המגורים הזמני.
  • אפשר ליצור איתנו קשר בכל דרך שנוחה לכם: