לקוחות ובני משפחה יקרים,
לאור המצב הביטחוני, אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להגיע ולספק את השירות ללקוחותינו, עד כמה שניתן לפי תכנית הטיפול, ופועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף, הביטוח הלאומי והמחלקות לשירותים החברתיים ברשויות המקומיות. חשוב להדגיש כי על פי הנחיות הביטוח הלאומי, האחריות הכוללת לאוכלוסיית הזקנים היא של הרשות המקומית (הרווחה) ופיקוד העורף.
גם אנחנו מקווים שהחזרה לשגרה תהיה מהירה ככל הניתן, ומבלי שיהיו נפגעים ונזקים, וכמובן שאירועים כאלו לא יקרו בעתיד.
הקשיים עמם מתמודדים התושבים באזורים שמושפעים באופן ישיר מהסלמת המצב הביטחוני הם רבים. על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר על אוכלוסיית האנשים המבוגרים שלרב מתקשים יותר בניידות, ולפעמים נמצאים רחוק מבני המשפחה. לכן חשוב לנו להעמיד לרשותכם מידע חשוב לגבי הפעילות של עמותת מטב ומתן שירותי הטיפול הסיעודי בעת הזו:

יצירת קשר ומתן טיפול עם אזרחים ותיקים עריריים וסיעודיים:

  • על פי הנחיות הביטוח הלאומי, עמותת מטב מחויבת לעשות מאמצים ליצור קשר בראש ובראשונה לבתיהם של אזרחים ותיקים עריריים וכאלו שזקוקים לטיפול סיעודי מורכב (מי שאין להם משפחה מעורבת, אזרחים ותיקים הזקוקים לסיוע מלא בניידות, אכילה, סיוע בנטילת תרופות, סיוע בהחלפת מוצרי ספיגה, ועוד). נוכל לעשות זאת אך ורק בתנאי שהתנאים מאפשרים.
  • במידה ואין לנו אפשרות להגיע לבתי הלקוחות, אנחנו ניצור קשר טלפוני. בנוסף, נעדכן ונדווח על כך למחלקות הרווחה המקומיות בעיריות, וכן לביטוח הלאומי על פי ההנחיות.

יצירת קשר עם כלל לקוחות העמותה:

  • ככל הניתן, ובמידה ומצב החירום יתמשך אנו ניצור קשר טלפוני עם כלל לקוחות העמותה גם אם לא נוכל להגיע אליהם פיזית. בשיחה נעדכן אותם לגבי השינוי בפעילות שלנו, בהתאם כמובן להנחיות שנקבל מפיקוד העורף, המוסד לביטוח לאומי והמחלקות לשירותים החברתיים ברשויות המקומיות.
  • גם במקרים בהם תוכל עמותת מטב להמשיך ולתת את השירות, חשוב לציין, שלאור האירועים, ייתכנו שינויים בשעות ההגעה של המטפלות וכן ייתכנו חילופי כוח אדם, כלומר מטפל/ת מחליף/ה. אנחנו מודעים לחוסר הנוחות שעשויה להיגרם, אך על כולנו לזכור כי זוהי עת חירום, והיא בעלת השלכות על התנהלות של כולנו.

מענה לאזרחים ותיקים שנוסעים למקום מגורים חלופי:

  • עמותת מטב היא ארגון הפועל בפריסה ארצית מלאה. במידה ואתם ו/או הקרובים הסיעודיים שלכם נאלצתם לעזוב באופן זמני את הבית ולעבור לאזור אחר בארץ, נשמח לתת לכם שירותי טיפול סיעודי במקום המגורים הזמני.
  • אפשר ליצור איתנו קשר בפרטי ההתקשרות הרגילים בסניף שלכם:

לרשימת הסניפים: לחצו כאן

או בפנייה ישירה למספר 📞3391* 

 

לכל דבר ועניין, פנייה בכל נושא, אנחנו פה בשבילכם. כמובן שניתן גם ליצור עמנו קשר דרך האתר. בנוסף, אנחנו ממליצים לכם להתעדכן במידע הרלבנטי ובהנחיות הבטיחות וההתגוננות באתר פיקוד העורף: https://www.oref.org.il/

עמותת מטב